Adminator
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:21, 02 Lut 2007 Temat postu: Matrix Online (2005) |
|
|
OPIS:
The Matrix Online
producent: Monolith Productions
wydawca: SEGA
kategoria: gry MMO / massive multiplayer online
cRPG
Data Premiery:
Świat: 22 marca 2005
Polska: obecnie brak planów wydania
tryb gry: massive online multiplayer
tryb multiplayer: Internet | liczba graczy: tysiące
wymagania wiekowe: 16+
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 7 GB HDD.
Gra z gatunku MMOcRPG oparta na motywach słynnej kinowej trylogii autorstwa braci Wachowskich, Matrix, stworzona w studiu Monolith Productions (naturalnie przy ścisłej współpracy z autorami filmu). Akcja rzeczonej produkcji umiejscowiona została w całości w świecie „Matrycy” (nie mamy okazji odwiedzać „realnego świata”) i rozgrywa się po wydarzeniach które opisują trzy filmy fabularne z serii Matrix. Tytuł ten umożliwia tysiącom graczy na wniknięcie do wirtualnego świata i uczestniczenie w wojnie pomiędzy ludźmi, którzy pragną uwolnić się spod jarzma maszyn oraz maszynami i ludźmi, którzy w obliczu dewastacji realnego świata, chcą pozostać w Matrixie.
Akcja niemal w całości osadzona została na terenach mocno zurbanizowanych (metro, kluby nocne, slumsy, drapacze chmur i inne części nowoczesnej metropolii), po których możemy się dowolnie poruszać. Otoczenie jest oczywiście dynamiczne, znaczy to, że w mieście panuje nieustanny ruch, po ulicach poruszają się samochody, piesi, itp. Nasz bohater może uczyć się tych samych umiejętności, które mogliśmy zobaczyć oglądając poszczególne części filmu Matrix, tj. dalekowschodnich sztuk walki, obsługi systemów teleinformatycznych, obsługi wielu rodzajów broni czy pojazdów. Istotną rolę w tej produkcji odgrywa ubiór i to po nim można rozpoznać z jak doświadczonym graczem mamy do czynienia i po której stronie walczy. Na początku mamy zwykłe ubranie, a np. czarna skóra w którą ubrany był Neo, to coś dla rozwiniętych postaci.
* Zaawansowany trójwymiarowy silnik graficzny. Obszar gry nie jest podzielony na strefy (tzw. zones) tylko jest doczytywany w czasie rzeczywistym. Odtworzono nie tylko lokacje zewnętrze lecz także wewnętrzne, np. 80-piętrowy budynek, w którym można zwiedzić każdy pokój.
* Duży nacisk położony został na dynamiczną i widowiskową walkę, zarówno wręcz jak i przy pomocy broni.
* Specjalny system generacji misji (questów) o różnorodnych celach. Misje wykonujemy w specjalnych obszarach (tzw. „Matrix sub-system”), gdzie panują nieco odmienne zasadny niż w standardowych lokajach (to tu w walce korzystamy z technologii „Bullet Time”).
Kod:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|